۲۲ حوت ۱۳۹۲

در این هفته، گروه ستاره افغان برنامه اختصاصی را بخاطر گرامی داشت از روز زن به راه انداخت. بعضی خانم ها که از مناطق عمده افغانستان به برنامه دعوت شده بودند، شانس این را پیدا کردند تا آهنگ های خاص را که، از طرف 3 اشتراک کننده اخیر و با استعداد برنامه اجرا گردید، بشنوند و بیبینند.برنامه با اجرای بسیار عالی شهلا زلاند، داور برنامه ستاره افغان، که آهنگ زیبای به نام " آزادی" را سرود و تماشاچیان را سکوت ساخت، آغاز گردید. نایب نایاب دومین اشتراک کننده ی بود که روی استیج برنامه ظاهر شد، و با اجرای هیجان انگیز آهنگ " شب تاریک"، که از ساخته های ولی فتح علی خان میباشد، توانست از داوران برنامه 40 نمره را با نظریات مثبت بدست بیاورد.

 

خبر تعجب بر انگیز و زیبای دیگری که برای علاقه مندان برنامه در نظر گرفته شده بود، حضور و اجرای آهنگی از طرف مهمان ویژه برنامه و آوازخوان مشهور افغان، وجیهه رستگار بود. برنامه با رقابت شدید و اجرای ربیع الله بهزاد، اشتراک کننده دوم برنامه که بر روی استیج ستاره افغان ظاهر گردید، دنبال شد. که باید اجرای بهتری نسبت به نایب نایاب میداشت. ربیع الله بعضی از مهارت های حرفه یی را در اجرا خود نشان داد، و آهنگ  "خدای دلم" را با استعداد والای سرود. که 40 نمره را از داوران برنامه بدست آورد.آرش بارز آخرین اشتراک کننده بود که بر روی استیج برنامه ظاهر گردید، او با اجرا نمودن یک آهنگ ابتکاری، آهنگ از گروه اسطوره یی " بیتلز" به نام "یستردی"، تمام حضار را متحیر ساخت و همچنان از طرف داوران برنامه 40 نمره کامل را بدست آورد.قسمت دوم برنامه، با اجرا نمودن آهنگ های بر انگیزنده 3 اشتراک کننده برتر برنامه، همانند قسمت اول بسیار خوب بود. اگر میخواهید ویدیو کامل این قسمت را تماشا کنید، پس از آدرس ما در یوتیوب مراجعه نمائید!

 

شما هم نمیخواهید اجرای مهمان ویژه دوم برنامه خانم پرستو، که آهنگ "دیار" را سرود، از دست بدهید.در اخیر برنامه جایزه ستاره طلایی بخاطر اجرای فوق العاده آهنگ "چادرت" از فرهاد دریای بزرگ به نایب نایاب اهدا گردید.برنامه با آهنگ گروهی اختصاص داده شده برای خانم ها و اجرای بانوان دعوت شده جوان در برنامه، خاتمه پیدا کرد.