۱۸ جدی ۱۳۹۲

ستاره‌های ما این بار توسط آواز خوان شناخته شده و معزز، وحید قاسمی که صدای رسا و زیبایی دارد، همراهی شدند، تا در ارتقاء مهارت شان، یاور آنها باشد. این قسمت از برنامه با اجرای گروهی 8 اشتراک کننده باقی مانده آغاز گردید. هر یک از آنها قسمتی از این آهنگ را طوری اجرا کردند که تمام حضار به قصد تشویق آنها سر پا ایستاده شدند و استاد قاسمی قطعه ی  پایانی این آهنگ را اجرا کرد.

 

 

تمام آهنگ ها همراه با موسیقی زنده و سیستم اس ام اس رای مثبت و منفی که خود یک ویژگی جدید در برنامه ی امسال ستاره افغان است، انجام شد. نذیر آهنگ اول این مرحله را با قلبی سرشار از عشق اجرا کرد و توانست که سه نمره 7 و یک نمره 8 (مساوی به نمرات هفته قبل) را از طرف داواران به دست آورد. هارون پوپلزی به مراتب بهتر از هفته های پیشین بود اما هنوز هم داوران از او انتظارات بالایی دارند و به وی خاطر نشان کردند که با انتخاب آهنگ مشکلتری، می توانست نمرات بالاتری را از سویشان به دست آورد. سهراب آهنگ ازبکی کلاسیک را به میل و شادمانی داوران اجرا کرد. حسام آهنگ احساساتی پشتو را با کسب نمرات 9 از سوی هر داور اجرا کرد. ستاره بعدی، نایب بود که با اعتماد به نفس و حرکات آرام خود بر روی استیج توانست تمامی نمرات 10 و بالاترین نمره این شب را از سوی داوران به دست آورد. در این شب داوود آهنگ خود را بدون آله ی موسیقی خود اجرا کرد، اما با این وجود هم حضار به احترام او سر پا وی را تشویق کردند.

 

حاصل عملکرد هفته گذشته آناهیتا نمراتی نبود که او انتظارش را داشت، به همین خاطر او تمام هفته را سخت زحمت کشید تا نتیجه ی بازگشت او بر روی استیج همراه با سه نمره ی 10 و یک نمره 9 باشد. ربیع الله مطابق با استندردهای داوران پیش رفت و به نظر می رسد که همین روند را ادامه خواهد داد. آرش با اجرای قوی خود توانست تا نمرات 10 را از طرف چهار داور این برنامه به دست آورد و خود را از لحاظ کسب نمرات در کنار نایب تنها دید. در ادامه هارون انوری یک آهنگ سریع را اجرا کرد، اما از طرز دادن نمرات داوران ناراضی بود و احساس می کرد که داوران در قسمت دادن نمرات عادلانه قضاوت نمی کنند. وی پیشنهاد داد که دوباره آهنگ خود را اجرا کند و نمرات 7 به دست آورده را رد کرد. آیا او بعد از این با ما ادامه خواهد داد؟ برای دانستن این سوال، تا هفته بعد با ما باشید!