۲ حمل ۱۳۹۶

و اینک، مرحله‌ای که 12 هفته مشتاقانه در انتظارش بودیم فرا رسید، سرانجام ستارهِ فصل دوازدهم ستاره افغان در مرحله نهایی اعلام شد. در این قسمت، شاهد حضور میهمانهای چون استاد الفت آهنگ، نغمه، هنگامه و قادر اشپاری که برنامه را رنگ و بوی دگر بخشیده بودند، بودیم. طنزپردازان معروف تلویزیون طلوع، ؛ نبی روشن، سیر متین و ابراهیم عابد  با اجراهای بسیار بامزه و خنده‌دار خود مرحله نهایی ستاره افغان را تبدیل به یک برنامه ویژه و سرگرم کننده برای بینندگان کردند.

 

برنامه با یک اجرای خارق العاده آهنگ "همبستگی" که ساخته از وحید قاسمی میباشد آغاز و متعاقبا با اجرای خانم هنگامه مهمان برنامه ادامه پیدا کرد.

 

به همین گونه ستاره های فصل دوازدهم آهنگ گروهی "باز کن باغچه فردا را" اجرای نمودند که مورد پسند حاضرین برنامه قرار گرفت. بعد از این اجر، داوران این فصل با اجرا های زیبای خود به برنامه جذابیت بیشتری بخشیدند.

 

مهمانان ویژه برنامه؛ استاد الفت آهنگ، نغمه، قادر اشپاری و هنگامه این شب به یادماندنی را با اجرا های شاد و رنگین خود زیباتر و رنگین تر ساختند.

 

متعاقباً، دو ستاره که توانسته بودند به مرحله نهایی راه یابند، جمال مبارز و زلاله هاشمی یک آهنگ دوگانه عالی را اجرا نمودند.

 

بعد از سپری شدن شبی اینچنین هیجان انگیز و سرگرم کننده، نوبت لحظه دراماتیک و مهیج اعلام برنده فرا رسید. از شدت هیجان، قلب حاضرین در تالار و ستاره‌ها به سرعت به تپش افتاده بود و همگان در سکوتی بهت آور فرو رفته بودند. و در آخر، این سید جمال مبارز بود که لقب ستاره فصل دوازدهم ستاره افغان را از آن خود کرد.

 

برای تماشای کامل مرحله نهایی ستاره افغان، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید!