۲ حمل ۱۳۹۷

مرحله نهایی جشنواره سیزدهم ستاره افغان با اجرای گروهی ستاره های حذف شده این مرحله آغاز شده که مورد تشویق بینندگان قرار گرفت.

اولین اجرای یگانه توسط عبیدجوینده داور برنامه صورت گرفت که آهنگ"پیوند دل" را سرود.

 بعداً فرهاد دریا مهمان ویژه این برنامه آهنگ"هنوز" را اجرا کرد که با این اجرای خود تمام بینندگان را هیجانی ساخت.

متعاقباً سیداگل مینا داور برنامه آهنگ زیبای پشتو را خیلی زیبا سرود.

و سومین داور برنامه و شهزاده غزل افغانستان یعنی قیس الفت آهنگ خیلی زیبای"به باغ" را اجرا کرد که نهایت مورد تشویق بینندگان قرار گرفت.

 بعداً مهمانان ویژه مرحله نهایی جشنواره سیزدهم ستاره افغان هریک فرشته سما، امید پارسا و سیر ولی زاده یکی پی دیگر اجراهای نهایت زیبا داشتند.

و دو ستاره که به مرحله نهایی جشنواره سیزدهم ستاره افغان راه پیدا کرده اند اجرای دوگانه کردند.

 و اما شقایق رویا نیز از مهمانان ویژه این مرحله بود که آهنگ"عشق" را بطور تحفه سرود که بعد از اجرای او نبی روشن کمیدن موفق کشور ما طنز بسیار جالب اجرا کرد.

و در ادامه فرهاد دریا مهمان ویژه برنامه برای بار دوم روی استیج آمده و آهنگ" اصلی وطن افغانستان دی" را سرود که متعاقباً قیس الفت داور برنامه آهنگ" ای دخترک کابل" را سرود.

 و برای بار دوم مصطفی هنرجو و منصور جلال اجرا کردند اما با تفاوت اینکه یگانه و یکی پی دیگر سرودند.

برنامه امشب با اجرای طنزهای کمیدین های موفق کشور ما سیرمتین، نبی روشن و ابراهیم عابد جالبتر شده بود.

 بالاخره رسیدیم به لحظات اخیر برنامه که بخش اعلان نتایج است، در این قسمت همه بینندگان بی صبرانه منتظر اسم برنده مقام طلایی جشنواره سیزدهم ستاره افغان بودند.

با اعلان نتیجه توسط مصطفی عزیزیار مجری برنامه معلوم شد که مصطفی هنرجو لقب ستاره افغان در جشنواره سیزدهم ستاره افغان را از آن خود کرد.

برای مشاهده برنامه مکمل بالای لینک ذیل کلیک کنید