۲۶ عقرب ۱۳۹۲

قسمت سوم ما را به جلال آباد وکندهار می برد، جایی که هزاران اشتراک کننده ی به امید شناخته شدن استعداد موسیقی شان در صفوف انتظار ایستاده بودند. قبل از ملاقات با اشتراک کننده های امیدوار برنامه، ما از لیسه ی موسیقی عبدالوکیل خان در جلال آباد دیدن کردیم. هر چند که داوران از صداهای که می شنیدند ناراضی و نا امید بودند، اما آن ها موفق به کشف بعضی استعدادهای پنهان شدند...

 

دوره ی ابتدایی به همان اندازه که انتظار می رفت، متنوع و با شرکت استعدادهای زیادی همراه بود. گوردیب سینگ از جلال آباد با حمایت و تشویق مادرش به خاطر رسیدن به آرزویش در این برنامه اشتراک کرده بود، وی نوت های بالا و بسیار مشکل را به آسانی می خواند. مرتضی احمدی، راننده رکشاست، او در مورد آرزویش صحبت می کند و می گوید ستاره ی افغان می تواند زندگی بهتری برای او به ارمغان بیاورد.
واین بار نوبت به استعداد ها وامید های کندهار می رسد، محمد نادر همتا، از پولیس ملی، با یک آهنگ در مورد عشق به میهن امتحان دور ابتدایی کندهار را آغاز می کند اما موفق نمی شود تا داوران را تحت تاثیر قرار بدهد. شرکت کننده بعدی عبد الرزاق عقیل بود که کارت ورود به مرحله بعد را دریافت کرد. او با شور و هیجان حتی در بیرون از اتاق امتحان هم به خواندن آهنگ خود ادامه داد.

 

شاید جالب ترین قسمت برنامه، آمدن پولاد معصومی باشد. او به مجری ما می گوید که بیشتر از 100 کیلومتر را از خانه اش در نورستان، به وسیله ی اسکیت طی کرده تا در امتاحانات ابتدایی برنامه اشتراک کند. وی درحالی که اسکیت به پای دارد، آهنگ خود را اجرا می کند. فدارکاری و استعداد وی این بار داوران را تحت تاثیر قرار می دهد، اما شما باید با برنامه همراه باشید تا ببینید که وی تا کجا پیش میرود...

 

اجراها:
امام جان، از ولایت کاپیسا، اشتراک کننده ی که داوران به استعداد بالا او در خوانندگی اشاره کردند، به مرحله ی بعد راه پیدا می کند.
کریم ناظری از کابل- کسی که قضاوت داوران را قبول نداشت، موفق نشد به مرحله ی بعدی راه پیدا کند.
گوردیب سینگ از جلال آباد، به مرحله ی بعد سعود کرد.
مرتضی احمدی از جلال آباد، موفق نشد به مرحله ی بعد راه پیدا کند.
رفیع الله از ولایت کاپیسا به مرحله ی بعد راه پیدا نمی کند.
پولاد معصومی ازنورستان، کسی که اسکیت به پا دارد بود، به مرحله ی بعد راه پیدا کرد.
محمد نادر همتا از ولایت دایکوندی و عضو پولیس ملی، موفق نشد به مرحله ی بعدی راه پیدا کند.
عبد الرزاق عقیلی، کندهار، موفق شد به مرحله ی بعدی سعود کند.
احمد فواد، نیمروز، موفق نشد به مرحله ی بعدی راه پیدا کند.