۱۳ جدی ۱۳۹۴

مرحلۀ 10 بهترین با اجرای یک آهنگ زیبای گروهیِ به نام "پیروزی از آن ماست" آغاز شد که داوران و اشتراک کنندگان در اجرای آن سهم داشتند. این آهنگ به منظور ستایش از دستاورد‌های اخیر تیم‌های ملی کرکت و فوتبال افغانستان سروده شد.

 

در این برنامه اشتراک کنندگان به ذوق خودشان آهنگ انتخاب نمودند. » "به لب حرف و به دل فریاد دارم" یکی از سروده های زیبای هنرمند مشهور افغانستان، فرهاد دریا توسط تواب نوری اجرا شد. وی توانست از مجموع40 امتیاز، 33 امتیاز را از آن خود سازد. پس از او، تنها رَپ خوان این برنامه، زیبا حمیدی روی صحنه ظاهر شد که با اجرای فوق العادۀ خود توانست نظریات مثبت داوران را به خود جلب کرده و سه امتیاز10، و یک امتیاز 7 را کسب نماید.

 

رامین پوپل یک آهنگ غزل "حال دلم با کی گویم" را اجرا نمود و توانست از چهار داور این برنامه، در مجموع 35 امتیاز را کسب کند. شفیع شیرزی، جوانترین اشتراک کنندۀ امسال نیز یک آهنگ غزل از شریف دیدار را اجرا نمود و از سوی داوران 29 امتیاز را به دست آورد. سپس، اشکان عرب یک آهنگ زیبای هراتی را اجرا نمود و توانست 37 امتیاز را از آن خود سازد.

 

سحر آرین پنجمین ستاره‌یی بود که روی صحنه ظاهر شد و آهنگ "ای ساربان آهسته ران" اثر هنرمند مشهور افغانستان، مرحوم «ساربان» را اجرا کرد و او نیز از طرف داروان 37 امتیاز بدست آورد. سپس، منصور آرین آهنگی پشتو به نام "زما گلفام راځه"را اجرا نمود و اجرای او از سوی داورن مورد انتقاد قرار گرفت و به مقایسه با سایر اشتراک کنندگان، کمترین امتیاز "25" را به دست آورد.

 

بعد از اجرای او، رشاد آریا آهنگ بسیار مشهور "بشنو از نی" را اجرا نمود و توانست حمایت داوران و بیشترین امتیاز امشب را از آن خود سازد.

 

در اخیر نیز حبیب الله فانی، آهنگ "ای آشنای من" را اجرا نمود و برنامه نیز با این اجرا به پایان رسید.

 

برای تماشای کامل، معلومات بیشتر و دیگر اتفاقات مرحله 10 بهترین، روی لینک زیر کلیک کنید!