۱ دلو ۱۳۹۲

مرحله ۸ بهترین است و در ابتدا اجرای فوق العاده کلاسیک خوان افغان، رحیم غفاری همه ی ما را به وجد می آورد. اولین آهنگ این برنامه با اجرای ربیع الله بهزاد شروع می شود، و ستاره بعدی آناهیتا الفت است که نمی تواند با اجرای خود داوران را مجذوب خود کند. او تذکرات داوران را می پذیرد و یاد آور می شود که برای اجرای این آهنگ، آن چنان تمرین نکرده است.

 

 آهنگی از نظیر حیدری میشنویم که نیتجه ی اجرای او، به دست آوردن ۸ نمره از هر داور است.

 

داوود پژمان، ستاره مورد علاقه ی حضار و دیگر اشتراک کنندگان، این بار نمی تواند با اجرای خود رضایت داوران را به دست بیاورد. او برای اولین بار، پایین ترین نمرات این جشنواره را به دست می آورد.
در این قسمت ستاره های ما از اطفال افغان در یتیم خانه نیز دیدن می کنند که نتیجه ی ملاقات ستاره ها و داوران و همچنان اطفال به پیشامد پر معنایی مبدل می شود. اجرای فوق العاده مدینه بر روی استیج ، دختر یتیم و با استعداد افغان در زمینه آوزاخوانی، جالب ترین بخش این برنامه است. استاد شهلا از تمام بینندگان تقاضا می کند تا به اطفال افغانستان مهر ورزند و به آنها کمک کنند.
اجراهای جالب دیگر این برنامه شامل آهنگ آرش بارز می باشد، کسیکه استعداد خارق العاده صدایش در این برنامه پدیدار می شود. چه کسی در برنامه ی بعد حذف خواهد شد؟ با ما باشید!