۱۰ جدی ۱۳۹۲

امروز رقابت شدید  در ستاره افغان با حذف یکی از 12 بهترین اشتراک کننده توسط آرای مردم آغاز میشود. اما در نخست ما شش اجرا جوره یی از اشتراک کننده گان برتر خود داریم. در ابتدا آرش بارز و نذیر حیدری، با اجرای یک آهنگ عاشقانه کلاسیک در میان حاضرین شور و غوغای بیشتری را به پا می کنند. آهنگ دوگانه آنها مورد پسند داوران نیز قرار می گیرد.

 

نایب نایاب و جواد حسینی جفت دوم ما می باشند که با اجرای یک آهنگ زنده، ترکیب شده از سبک پاپ و کلاسیک توجه حضار را به خود جلب می کنند. داور ما استاد شهلا زلاند از این دو نفر قدر دانی می کند و به نظر می آید که این دو ستاره مورد علاقه ی وی برای سعود به مرحله بعدی هستند.

 

هارون پوپلزی و ربیع الله بهزاد آهنگ " شکر" فرهاد دریا را اجرا می کنند، که این آهنگ آنها بر دل داوران و تماشاچیان مینشیند. هارون برای ما میگوید که چگونه در هفته های اخیر با 11 اشتراک کننده برتر ما دوست شده است و دلیل این ارتباط تنگاتنگ خود را عشق بی حد به موسیقی میداند. هارون انوری و سهراب ایلیار آغاز بهتری دارند، اما در جریان اجرای شان، ترتیب مصرع ها را گم می کنند و میزبانان ما دلیل این مشکل را نداشتن تمرین کافی میدانند. داور ما استاد ولی برای آنها گوشزد می کند که در مرحله بعدی بیشتر تمرین نمایند. حسام فرزان و داوود پژمان این مرحله را با اجرای یک آهنگ آهسته و آرام عاشقانه به نام " نازنین من" پشت سر می گذارند و حضار و اشتراک کننده گان دیگر نیز این آهنگ را با آنها یکجا زمزمه می کنند! داوران از ترکیب دوگانه آهنگ آنها قدر دانی میکنند و این سبک را مثال یک تنوع در تمام افغانستان می پندارند.

 

آناهیتا الفت و خوشبو احمدی، دو بانو از جمع 12 اشتراک کننده برتر این برنامه، با اجرای آهنگ پاپ سریع، حضار را شیفته ی خود میسازند. استاد شهلا زلاند میگوید که این دو نفر کمبودی های یک دیگر را تکمیل ساخته و یک دیگر را در جهت بهتر شدن شان کمک میکنند.

 

بعد از اجرا های دوگانه، حالا وقت این است تا بدانیم که کی به اساس آرای مردم به مرحله بعدی راه پیدا نمیکند و از برنامه حذف میشود. این یک لحظه بسیار دشوار برای جواد و هارون پوپلزی است که به خاطر آرای کم مردم روی استیج باقی ماندند و منتظر این هستند که کدام شان به خانه برمیگردند. در اخیر، جواد باید به خانه برگردد و ما با 11 اشتراک کننده برتر در برنامه باقی میمانیم.