۹ دلو ۱۳۹۲

تعداد گروه اشتراک کننده های ما روز به روز کمتر و کمتر می شود، و در این هفته یکی دیگر از 8 اشتراک کننده های ما باید از برنامه حذف شود. اولین آهنگ دو گانه این برنامه را سهراب الیار به همراه ربیع بهزاد شروع میکنند. همان طوری که رقابت پیش می رود، اجرا دوگانه ی آنها بیشتر و بیشتر آراسته و با تجربه تر می شود.

 

قبل از اینکه ما به اجراء آهنگ های باقی مانده بپردازیم، ما یک رقابت فیزیکی در میان اشتراک کننده های باقی مانده به راه می اندازیم، آنها آواز خوان های خوبی هستند اما آیا سریع دویده می توانند؟ داوود پژمان یک دونده سریع نیست اما او یک اسب دوان ماهر است! در ادامه آهنگ های دو گانه یی از آناهیتا و حسام، نذیر و نایب می بینیم. به طور آشکار معلوم است که نذیر و نایب برای اجرائشان بسیار زحمت کشیده اند، از همین رو داوران نیز تحت تأثیر این اجرائشان قرار می گیرند.  

 

 
در این قسمت آرش بارز و داوود پژمان، دو ستاره مورد علاقه حضار، آهنگی دو گانه را اجرا می کنند. آهنگ ترکیب شده ی پاپ و کلاسیک این دو ستاره به نام "دلبر جانانه ی من" با تشویق بسیار زیاد حضار و داوران همراه می شود. 

 

 
و حال زمان آن فرا رسیده است که ببینیم چه کسی حذف می شود. او سهراب ایلیار است. وی از همه برای فراهم کردن فرصت اشتراک در این برنامه تشکر می کند و می گوید: "از اینکه تا به 8 بهترین راه پیدا کردم، به خود افتخار می کنم."

تا به قسمت بعدی که 7 بهترین اشتراک کننده برای ما می خوانند، با ما باشید.