۳۰ عقرب ۱۳۹۵

برنامه این هفته ستاره افغان، مرحله گزینشی هرات ، ولایت باستانی و تاریخی افغانستان را به تصویر کشید. صد‌ها مرد و زن با‌ استعداد برای کسب شهرتِ جهانی و طی کردن ره صد ساله در یک شب، در این برنامه اشتراک کردند. این ولایت تعداد زیادی از ستاره‌های مستعد و لایق را در سال‌های گذشته به همه‌گان معرفی کرد. اما داستانِ ولایت هنرپرور هرات به این‌جا ختم نمی‌شود؛ امسال هم جمع کثیری از هنرجویان شایسته، با اعتماد به نفس، و آگاه از دانش موسیقی در این فصل شرکت می‌کنند تا رقابت برای اشتراک‌کنندگان سایر ولایات مشکل‌تر شود.

 

آصف جامی، اولین هنرجوی با استعدادی بود که روی صحنه ظاهر شد و آهنگ معروفِ " سبزه به ناز می‌آید " را اجرا کرد، این اجرا داوران را در حیرت فرو برد و آصف توانست کارت حضور در مراحل بعدی را از آن‌ها دریافت کند. بابک، هنرجوی لایق دیگری بود که یک آهنگ سنتی را خواند و توانست با این اجرا به مرحلهِ  " 160 بهترین " راه پیدا کند.

 

تبسم فقیری، شرکت‌کننده‌ای که یاد‌گیری موسیقی را از 2 سال پیش شروع کرده است، آهنگِ خانمِ فریده ترانه، یکی از اشتراک‌کنندگان سابقِ ستاره افغان، به نام " دلِ مرا مرنجان " را اجرا کرد؛ متاسفانه این اجرا مورد رضایت داوران واقع نشد و وی نتوانست به مرحله بعدی راه پیدا کند. در ادامه، یک هنرجوی مستعد دیگر، خلیل یوسفی، با اجرای عالی و متحیر‌کننده یک آهنگِ میهنی به نام " دلِ مه میخاد آزادی باشه " ، باعث شگفتی داوران شد؛ طوری‌که علی‌رغم دریافت کارت، داوران به وی وعده حضور در جمع " 12 بهترین " این فصل را دادند.

 

برای تماشای کاملِ قسمتِ سوم ستاره افغان، مرحله گزینشی هرات ، لطفا روی ویدیوی زیر کلیک کنید!