۲۴ عقرب ۱۳۹۴

این قسمت برنامه ستاره افغان رقابتهای انتخابی ولایت باستانی و تاریخی هرات را به نمایش کشید. هزاران علاقمندِ امیدوار به منظور مشهور شدن در برنامه ای که راه صد ساله را برای آنها یک شبه مهیا می کند، اشتراک می کنند. در سالهای گذشته، تعدادی زیادی از ستاره های بااستعداد و لایق از این ولایت برای عموم معرفی شدند در حالیکه این تمام داستان نیست. در این فصل هم شاهد حضور شرکت کننده گان زیادی هستیم؛ کسانی که با اعتماد به نفس بالا و برخورداری از دانش موسیقی رقابت را برای اشتراک کننده گان سایر ولایات سختر کرده اند.

 

«وحید الهام»، شرکت کننده ای که سال پار در جمع 24 بهترین حضور پیدا کرده بود اما متاسفانه نتوانست به ادامه رقابت بپردازد، امسال هم با اعتماد به نفس کامل شرکت کرده است و امیدوار است که ستاره افغان این فصل شود. همچنین، اشکان عرب شرکت کننده جوان دیگری از این ولایت است، کسی که موسیقی را تمام معنی زندگی خود می داند!

 

جوان با استعداد دیگر، فرید تکی، کسی که او هم تا 24 بهترین سال گذشته رسید ولی  نتوانست به مرحله 12 بهترین حضور پیدا کند. فرید در این فصل به عنوان شرکت کننده ای که یک پای خود را از داست داده، ظاهر شد. او آهنگ رپی را اجرا کرد که مربوط به از دست دادن پای خودش می شد. فرید با اطمینان گفت، " خنده دوای هر دردی در زندگی است."

 

در آخر برنامه داوران از دیدن دو کودک شرین به نام های میلاد و اورسیلا بسیار تعجب زده شدند. این کودکان قندولک، آهنگ خود را اجرا کردند و توسط داوران به یادگیری موسیقی تشویق شدند.

 

برای دیدن قسمت سوم، لطفا روی ویدیوی زیر کلیک کنید و این قسمت را به طور کامل تماشا کنید.